Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

daarom kiest u voor ons:

✔️ Scherpe prijzen
✔️ Snelle levering
✔️ Goede service
✔️ Eenvoudig Doe-Het-Zelf
✔️ Contact via Whatsapp

Zo werkt het:

Use this text to share information about your store with your customers. Describe products, share announcements, or welcome customers to your store.

Meest gestelde vragen

Question

Answer

Question

Answer

Subheading

Tell your story

Pair text with an image to tell a story

Welcome

Use this text to share information about your store with your customers.

Describe products, share announcements, or welcome customers to your store.

Logo list

How can we help?

FAQ